10 hälsovet om mig

- Jag älskar bananer och äter minst 2 varje dag. Tröttnar aldrig!

- Jag avskyr att laga middagar. Kanske för att jag är riktigt dålig på det! Därför överlåter jag det åt min duktiga sambo. Däremot älskar jag att laga/göra/baka frukost, mellanmål, lunch och desserter. 

- Att leta recept är ett beroende hos mig. Letar ständigt och om jag hittar något bra testar jag det. Skriver upp alla recept Som är bra i min receptbok!

- Om jag kunde skulle jag äta frukost alla mål om dagen då jag älskar frukost! 

- När jag bodde i min första lägenhet levde jag på pannkakor och pyttipanna! 

- Jag är beroende av vatten, har med mig det vart jag än går och när jag ska sova måste jag ha ett stort glas vatten brevid mig. 

- När jag var yngre hade jag en sjuk ämnesomsättning. Jag kunde äta två chipspåsar på en kväll utan att jag gick upp 1 g. Nu har det dock ändrat sig :( 

- När jag var 16 år fick jag min första mixer och sedan dess har jag gjort smoothies i massor och gör fortfarande. 

- Jag har aldrig ätit lunch i hela mitt liv förutom nu.

- Jag är en morgon och kvällsmänniska. Jag har inga problem med att stiga upp tidigt och inte heller vara uppe sent. Jag blir oftast piggare av få timmars sömn än för många! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback