Ett sunt liv inspirerar

Jag är så otroligt tacksam och glad att träning och en hälsosam livstil har blivit en del av mitt liv. Det finns inget som gör mig så hel som det, som inspirerar mig så mycket och som ger mig så mycket. Träningen ger mig inte bara  det ger mig också avslappning, frihet, glädjerus och möjligheten att få sväva ut i fantasin med hjälp av ett jäkla go och lite musik i öronen. Det är en känsla som är obeskrivlig! 

Just nu slukar jag allt som har med hälsa att göra. Kollar bilder på människor som lyckats och som inspirerar något otroligt. Jag läser träningsbloggar, träningsböcker och träningstudningar. På instagram letar jag ständigt nya konton som handlar om träning och livsstil. Jag förundras över hur de lyckas och hur de har en sådan vilja! Min dröm är helt klart att kunna vara stolt över min kropp, att njuta av den, att vara stolt över den och känna att jag lyckats. Jag vill dit, inte bara för att få kroppen utan också känslan av att jag också kan! Att jag inte bara skiter bort allt utan visar för både andra och mig själv att jag också är driven! 

Mina nuvarande förutsättningar för detta året känns väldigt bra. Tack vare envishet och karaktär har jag lyckats att ta mig igenom 2014 utan att brista för mycket. Det är jag stolt över. Nu ska jag bara hålla i det och fortsätta vara stark och fortsätta hitta jakten på min sunda livstil som jag hoppas kommer vara livet ut! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback