Fruktsallad <3


Jag kom hem sent idag eftersom jag jobbat på två ställen. Köpte med mig en massa frukt för att göra en fruktsallad med kvarg. Så gott!!! 
Jag har infört en ny grej vad det gäller godis. Jag får unna mig något vid två tillfällen i veckan. Och då menar jag inte så mycket jag orkar vid varje tillfälle utan bara något litet. Mörk choklad, en liten skål godis, glass eller kanske lite popcorn. Detta involverar också mat. Det känns skitbra. När jag förbjudit mig själv innan så har jag velat ha det som mest. Men nu är det lugnt då jag vet att jag kan om jag blir dösugen. Det är inte alls säkert att jag blir sugen och använder dessa tillfällen. Det är bara en metod för att slippa ångesten och kanske lura hjärnan lite.
Denna veckan har jag använt ett tillfälle även fast det inte var tänkt. Jag var inte ens så sugen men en kompis hade bakat muffins så jag tog snällt en. Men det var allt! Kanske kommer man njuta mer av dessa tillfällen nu när man får spara på dem ;)

Kommentarer
Paulina Suonvieri säger:

Åh vad gott! Fruktsallad ftw! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Det är underbart gott !
Maria Kronvall

2015-01-23 | 23:30:19
Bloggadress: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback