Nya tag efter en fantastisk vecka!





Då var en utav de bästa veckorna i mitt liv över. Vi har haft det så bra att jag aldrig ville åka hem! Jag har mått så bra av att kunna koppla bort stress, jobb och vardag. Vi har upplevt så mycket och haft ett riktigt härligt äventyr! Jag går fortfarande som på moln och kommer leva på det länge! 
Det blev mycket rörelse på resan men desto mer mat! Vi hade köpt alldeles för mycket mat med oss vilket har lett till ätarfest varje dag. Men det har varit riktigt gott! Sista dagen kände jag dock att jag var så trött på socker och fet mat att jag inte kunde äta något. Jag längtade bara efter en fräsch sallad. Så nu, väl hemma är det guld värt att gå in i sina gamla vanor igen. Nu är det hälsa och livsstil som gäller! Har inte känt någon särskilt stress sedan jag kom hem och jag känner mig bara glad och taggad på träning och kost! Nya tag nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback