Update


Jag är fortfarande förkyld som ett as men det känns ändå bättre. Dessa dagar har jag verkligen tillåtit mig att vara sjuk med allt vad det innebär. Jag har ätit glass i massor för det är bäst mot feber och jag har ätit pasta med massa ost. Jag älskar att vara hälsosam men jag älskar också att släppa på tyglarna ibland. Kanske lite för många dagar av onyttigheter men det var gutt och jag tänker inte känna ångest! 

Idag så kör jag dock på mina gamla vanor igen och det känns skönt! Jag har gjort mig en smoothie till lunch och det är så kul att mixa ihop allt möjligt nu när jag har min kära nya, snygga mixer(bild kommer) som jag fick i julklapp av min fina sambo. I en vecka nu kommer jag köra på som vanligt. Äta bra, träna när kroppen frisknat till ordentligt och sedan jobba lite på det. Har en hel del annat att göra med då jag kommer åka på semester i slutet av veckan. Men mer om det senare.

Nu ska jag fortsätta njuta av min smoothie och bara vila! 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ säger:

Gott

2015-01-05 | 21:45:48
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback