Uppe i fjällen....


Vi har varit på plats i fjällen sedan i måndags. En dag försent dock men stormen hindrade oss så det fick bli så. Efter 14 timmars bilfärd med snöoväder och fallna träd var vi framme. Sedan dess har vi haft det mysigt i vår stuga, ätit massa gott och såklart åkt skidor. Jag är fortfarande skraj för att åka så jag håller mig för mug själv i de små backarna. Man är väldigt sliten och jag har haft en ihållande förkylning i några veckor nu som blivit värre under natten till idag. Har även haft magsmärtor och illamående hela natten. Jag är inte van vid att äta den maten vi äter nu så jag antar att det kan vara en anledning!

Alla är ute i backen just nu men jag är kvar i stugan. Ska vila ett tag för att se om jag mår bättre. Har tagit en alvedon och några magtabletter och hoppas på det bästa! Skitdrygt att inte känna sig bra då alla andra är ute och det är jättefint väder men jag måste lyssna på kroppen idag. Ska ge mug ut om någon timme och se hur det känns då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback