Uppe tidigare än vanligt....

Gissa när jag var upp imorse? Faktiskt med tuppen, klockan 6. Minns inte sist jag var uppe så tidigt. Det är plågsamt, så det bara. Inte för att jag har svårt att stiga upp utan för att kroppen kämpar förbi tröttheten hela dagen! Men jag har laddat upp med te och havregrynsgröt. Den förbannade förkylningen håller i sig vilket är drygt efter såhär många veckor. Om ett tag ska jag iväg och träna. Får bli en lugnt pass idag pga förkylningen och tröttheten. Vågen visade dock ett överraskande resultat idag. Väger mig nästan aldrig längre. Tänker inte ens på det om man jämnför sedan innan då jag maniskt vägde mig flera gånger om dagen. Men ibland är det kul att väga sig dock så även fast jag var trött imorse så började dagen bra :)

Stiger inte upp såhär tidigt frivilligt utan det är av en speciell anledning! Vi ska gå och lägga oss så tidigt det går ikväll för att kunna stiga upp inatt och ge oss ut på äventyr...;)
Bild från i somras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback