Allting har ett slut!


Tillbaka på jobbet igen efter 3 långa veckors semester. Jag kan inte förklara hur bra de varit! Har hunnit med så mycket! Sol, bad, båtturer på havet, födelsedagsfirande, nattdopp, konsert, marknader, fester, kompisträffar, balkong häng, massa tid med min fina hund och sambo, god mat, godsaker, träning, bilköp osv, Detta kommer jag leva på länge och framförallt hoppas jag på att stanna kvar i detta lugn jag haft på semestern. Jag har sluppit ångest och stress nästan helt och det har varit det bästa på hela semestern. Inte ens igår hade jag ångest på hela dagen att jobbet skulle börja! 

Nu är det nya tag och nya mål som gäller. Jag ska gå tillbaka till gamla vanor ett tag igen innan det är dags för nytt tränings-och kostschema! Det ska bli så kul! Men först måste jag komma in i rullarna igen och så har jag några långa och stressiga veckor framför mig på jobbet. Jag ser framemot mycket faktiskt och hoppas på att allt kommer rulla på bra och kännas bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback