En trött kropp


Ledig idag och jag hade redan bestämt mig för att ha en "göra-ingenting" dag. Jag vaknade dock tidigt, tog en promenad med hunden och gick över för att köpa frukost och annat gotte. Jag älskar stora frukostar och eftersom jag jobbar imorgon så får jag passa på att äta en god frukost idag. Sedan har jag bara legat på soffan i princip. Kollat insta och kollat på Paradise hotell Norge. Så jäkla trött efter denna extremt stressiga vecka. Den har varit rolig men jävligt tuff! Och det känns idag! Har iallafall varit slutkörd i hela kroppen efter träningen igår och omställningen till den vanliga maten tar ut sin rätt. Hungrig konstant! Så jag har haft en lite "ätardag" idag. Questbar, Bananpannkaka, nötter, Coca-Cola Zero och några fruktstänger. Känns som jag ätit konstant och ändå är jag hungrig nu igen! Så nu blir det kycklingsallad. Hade dock kunnat döda för tacos! 

Fortsätta vila resten av kvällen för att orka med en lång jobbdag imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback