Fläskig helg!


Detta satt jag och mumsade på ganska sent igårkväll. Innan dess hade jag ätit en hamburgare och en fet milkshake så om jag ska vara ärlig råkade jag inte äta så mycket av det ovan. 
Vågen visar 1 kg upp. Men sånt är livet! Idag ska det ju ätas tacos och antagligen ännu mer godis. Får se vilken ångest denna dagen slutar med. Är lite orolig för nästa vecka med då det blir utflykt, födelsedag, fester och festival. Men jag har inte unnat mig så mycket på semestern som jag trodde så det får väl svida över! 
Jag ska iallafall som vanligt äta så bra jag kan fram tills ikväll då det bli tacos. Ska dessutom försöka njuta av det goda jag äter istället för att få ångest. Igår slutade det med att jag gick ut och gick en runda mitt i natten. Så jag är lite trött idag XD 
Nu: stiga upp och äta gröt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback