För att jag kan, för att jag vill!


Under semestern så har jag ätit bra i veckan och tränat ganska mycket. Under helgerna har det dock blivit för mycket av det goda och det har slutat i sockerbakfylla på måndagen och det har tagit två dagar innan min kropp mått helt bra igen. Ångesten har också varit helt fruktansvärd! 
Nu är det några fp dagar kvar på semestern och jag har funderat en del, på hälsa, kost, välmående, alla tränade kroppar på instagram som man mår dåligt varje gång man ser. Jag mår inte bra av att äta socker uppenbarligen men jag mår inte bra av att inte göra det heller! Därför ska jag dessa dagar försöka koppla bort ångest och göra det jag känner för. Så ikväll kände jag för att plöja Paradise hotel avsnitt och äta naturgodis och glass så det var vad jag gjorde. Och det var en skön känsla, att kunna köpa lite godis och äta mitt i veckan. Det händer sällan för min del. Och jag har ingen ångest!!!! Träningen ska jag också vila ifrån. Det är inte prio 1 dessa dagar. För på måndag börjar nya mål och vardagen igen vilket jag tror jag behöver. Jag ska gå tillbaka till att väga min mat igen och räkna kalorier. Jag har också gjort ett kostschema som jag kommer börja med så fort den värsta jobbperioden är över och så ska jag lägga om träningen helt. Det ska bli sjukt spännande! 
Som sagt, tills dess ska jag inte tänka så mycket. Det kan kosts mig en del men det är ingenting som jag inte kan göra något åt efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback