Holy chic!


Det märks att kosten inte varit som den brukar de senaste dagarna! Hungrig konstant och jag kan äta mängder men jag blir hungrig igen efter bara 1,5 timme! Vilken skillnad asså! Dessutom har min stakars mage inte alls mått bra idag. Den gillar nog inte vad den får just nu. Konstigt magknip och allmänt obalans. Känner igen detta från tiden när jag hade så ont av magkatarr. Usch, vilka dåliga minnen. Förut mådde jag alltid dåligt och fick leva på banan, fil och samarin. Nu har jag sällan ont i magen och mår illa. Så när det kommer tillbaka så får jag nästan panik. Är riktigt trött efter dagen iallafall så jag ska ta mitt magont och krypa ner i sängen. Hoppas verkligen att det försvunnit tills imorgon då det blir party hemma hos oss. Så orolig att jag kommer må sämre :/
Tills dess ska jag mysa i min favotröja nr1. Har levt i den hela sommaren typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback