Måndagsångest



Måndag och ångest igen! Två kilo upp efter helgens frosseri av skräpmat och godis. När fan ska jag lära mig!? Är det värt att må såhär för lite godis!? Om ni hade frågar mig igår, ja, frågar ni mig idag, nej! Känner mig uppblåst och när jag ser mig i spegeln känns det som de där två kilona har lagt sig både här och där.
Jag ska kämpa hårt idag med träning och mat för att tappa åtminstone ett kilo. Sedan blir det svårt! Min sista semestervecka och jag ska både iväg, festa 2-3 gånger osv. Och jag är mest rädd för att se ut som en flodhäst i de tighta fina klänningar jag planerar under vecka...Förhoppningsvis kommer jag inte ha ångest över att börja jobba nästa vecka iallafall för då kommer jag få in mina gamla vanor igen och det ska bli så skönt! 

Idag ska jag hinna med gym, handla och ja, det var nog allt! Ska ta det rätt lugnt idag och njuta av semestern. Och just ja, ska göra ett nytt kostschema med inför nästa vecka. Kommer börja direkt på måndag :) Kommer få jobba hårt hårt idag för att känna mig slank igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback