Planer inför framtiden!


Måndag igen och jag är svintrött i kroppen! Helgen innehöll för lite sömn, jobb och så för mycket godis och chips...igen. Min tanke var att inte äta godis i helgen så efter jobbet på lördagen åkte jag och köpte mig en sallad, vindruvor, nötter och proteinglass. Var så deppig hela dagen av någon anledning så nör jag väl kom hem, hade ätit upp min sallad så bestämde jag mig för att skita i allt och göra det som gjorde mig glad så jag gick och köpte en påse lösgodis och tro mig, choklad gjorde mig till den lyckligaste i världen. Frossade i godis chips och film till alldeles för sent in på natten och somnade i min finas famn. Magont resten av natten pga chips som jag egentligen inte tål. Var det värt det!? Både ja och nej! 

Nu ska jag i alla fall ta mig i kragen och hitta tillbaka till gamla vanor en gång för alla. Inget smygätande i veckorna och definitivt bättre kontroll på helgerna vad det gäller godis! Jag är bara trött och seg när jag äter fel och är inte glad heller då jag har sådan jäkla ångest. Jag ska köra på i några veckor nu under tiden jag har massa jobb och hoppas på att byxorna kommer sitta lite mindre åt och när de gör det kommer jag lägga i yttligare en växel med kost och träning när mitt jobb kommer ta mindre tid!

Det känns som en bra plan och jag hoppas komma in i det snart. I mitt horoskop stod det att det skulle vara trögt i början men lossna sen så det väntar jag på nu. Och så hoppas jag bli otroligt taggad på vägen!!! Tur att det finns frukt och proteinglass som kan rädda ett godismonster i svåra stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback