Test av nya produkter: Proteinpudding




Blir alltid som ett barn på julafton när nya mejeriprodukter kommer på marknaden! Dessa två var ett självklart köp! De hade dock en del att leva upp till då alla jag hört som testat dem älskat dem! Och visst låter det för bra för att vara sant, pudding med protein!? 
Innehållet är helt okej. Chokladsmaken har inget tillsatt socker medans karamell smaken har 0,2g tillsatt socker. Men de är ändå så pass bra innehållsmässigt att du kan äta dem mitt i veckan utan dåligt samvete! 
Chokladen var min favorit och smakade verkligen choklad.konsistensen älskar jag då den är krämig, slät och härligt puddingaktig! Högsta betyg!
Karamellen var dock inte riktigt vad jag trott. Visst känner man smaken av karamell men konsistensen känns lite annorlunda. Den är lite mjölig på något sätt och jag tyckte den växte när jag fick in den i munnen. Den var svår att svälja liksom. 

Chokladpuddingen kommer jag köpa igen. Karamellpyddingen...nja, troligen inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback