Test av produkt: Fruktstänger från Castus




Jag har länge velat testa att göra egna fruktstänger/remmar men jag har dragit mig för det pga den långa tiden i ugnen. 8 timmar liksom! 
Nu behöver jag inte fundera mer på det då jag hittade fruktstänger i olika smaker i butik här om dagen. Glad! Gjorda på bara några få naturliga ingredienser. Inget socker, inget sötningsmedel och inga konserveringsmedel. Tummen upp! Jag köpte jordgubbssmak och de var riktigt goda och perfekta i storlek. De innehåller endast 65 kcal och de kostar ca 19 kr. Har haft dessa som mellanmål och som en räddare i nöden när godissuget är riktigt påtagligt! Ger energi och botar definitivt sockersuget! Sedan gillar jag också att de ligger i små förpackningar då de är perfekta att bara stoppa i väskan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback