Ännu mera otur...:(


Tänk vad ett glas med kallt bubbelvatten kan göra ibland. Behövdes för att vakna lite till liv idag kändes det som...
Mitt hälsosamma liv ligger lite på paus just nu. Jag har ju i ärlighetensnamn inte tränat på två veckor nu och det känns sådär. Dock så stoppar jag inte i mig så mycket skräpmat men jag gör det om jag har lust. Ångesten börjar komma lite smygande men ibland får det bara vara så!
Jag kom ner till festivalen tillslut igårkväll trots att förkylningen biter sig fast. Jag hade en riktigt rolig kväll tillsammans med underbara människor. Tyvärr så tappade jag mitt körkort på något jävla sätt. Fattar inte hur det gick till fortfarande. Detta var jag skitsur på och det tog mycket av mitt glada humör. Det var liksom bara droppen att jag tappade det efter all otur som förföljt mig de senaste veckorna. Jag var helt förkrossad igår och så ledsen på mig själv. Men tillslut så hämtade jag kraft och kunde festa vidare.

Idag hade jag tänkt ligga kvar i sängen och ta en rejäl sovmorgon medans min sambo gick till jobbet, men såklart vaknar jag skittidigt och kunde inte sova. Så det blev få timmars sömn inatt med. Jag är riktigt trött idag. Lite bakis, förkyld som bara den(så kallt igår), förkrossad att mitt körkort är borta men jag ska inte vara bitter. Medans min sambo jobbar ska jag ligga här i soffan, titta på serier och försöka slappna av! Regnet öser ner men jag hoppas att det klanar då vi ska tillbaka till festivalen igen om några timmar. Jag hoppas på en lika rolig kväll som igår, om inte roligare ;) Och framförallt önskar jag att mitt körkort kommer fram OCH att jag ska kunna slippa ha mer otur nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback