Blä...:(


Jag vaknade tidigt igår och var svintrött. Sedan fick jag ont i magen och började må illa. Trodde det var allt godis i helgen som var orsaken. Var iväg med en kompis och sedan var jag helt död hela dagen! Huvudvärk fick jag med och mådde allmänt piss. Gick och handlade skorpor och smoothie. Kallavettats i affären hela tiden. Ville bara springa ut! Gick och la mig i tid igår i hopp om att måbättre idag. Men det kan jag inte påstå. Det känns som jag inte sovit på dagar och huvudet värker. Fan! Jag har ju mått så himla bra i flera veckor nu och så kommer min semester och då ska jag inte orka göra något. Jag hade tänkt åka till en annan stad idag och göra lite ärenden men det vet jag inte om jag pallar. Fan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback