Drömresan bokad!








Planerna har gått sedan januari i år och nu är drt bokat och klart. I januari nästa år kommer jag sitta på ett plan till Mexico. Jag kan inte fatta det!!! Vilken dröm!! Hotellet är så jäkla fint att jag dör och lyxigt! Dessutom nybyggt så det är min stil ;) Jacuzzi på rummet, typ 20 restauranger att välja mellan och en lång kritvit strand med palmer. Jag dör! 

Detta var jag behövde för att bli lite glad just nu då oturen tyvärr fortsätter för mig. Foten gör ont(och jag ska jobba långa dagar hela veckan. Aj!) och igår pajade min bil helt och hållet. Blev en sen och stressig kväll utan att vi ens fick hem bilen som stannade på en landsväg. Så imorse fick jag och pappa fixa hem den innan jag började jobba. Nu står den stendöd med ett fel som ingen kan förstå sig på. Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Blir antagligen verkstaden och det kan kosts mig mååånnga tusenlappar. Jag börjar vänja mug vid oturen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback