Helggott!


Tänk att jag lyckades pricka in en ledig helg precis innan semesterstarten. Imorgon börjar jag 3 veckors semester och det ska bli så skönt! Jag har inget särskilt planerat utan jag ska bara njuta av ledigheten och träffa vänner och familj!
Igår stod jag på loppis och blev av med lite prylar och på kvällen syndade jag med både kebabtallrik(typ ett år sedan jag åt det!!) och godis från hemmakväll. Jag har varit duktig hela veckan så det var jag värd! Nu när semestern börjar kommer det bli svårt med godsakerna tror jag. Men jag ska försöka hitta en fin gräns. Jag vill ju inte bli fläskig dessa veckorna ;)(okej, det är jag redan:o) Jag kommer skriva ett inlägg lite senare om det här med semestertider och hur jag har tänkt mig den på alla sätt. Missa inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback