Inflammation i foten


Så var det dags igen. Inflammation under foten(någon slags hälsporre) och bedrövlig smärta både när jag går och trycker på det stället. Det kan ta flera veckor innan det ger med sig och jag kan knappt gå.
Jag är så himla ledsen och nere just nu. De senaste veckorna har varit riktigt tuffa med både det ena och det andra som gått snett. Har dessutom varit sjuk i en vecka precis och nu har jag fått komma igång med träningen som jag längtat så efter. Men nu är läget inte detsamma längre. inflammationshämmande och vila är det som gäller. Jag som har så svårt att sitta stilla. Och jag som vill ut och gå i det fina vädret som är just nu. Jag vägrar dock att låta bli träningen. Det blir cykling istället för promenader och styrketräning på gymmet/hemma där jag inte behöver stå på foten. Humöret är inte på topp just nu. Jag vill egentligen bara gråta men jag tänker inte ge mig. Jag ska fan få detta att gå över och jag ska envisas även fast det gör ont!

Har någon haft liknande eller samma innan? Kommentera och ge tips!!! Skulle bli glad av det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback