Inte min vecka...


Allt denna veckan har gått så åt skogen som det bara kan! Det började igår när vi skulle åka till festivalen,som vi ska spendera några dagar på i slutet av veckan, och sätta upp vårt tält för att få en bra plats. Tältpinnarna fattas! Som tur var kunde min kära sambo(som hade lagt ur dem!) köra och hämta dem. Så där satt jag och väntade, hungrig och trött eftersom jag bara varit hemma i 20 minuter innan vi åkt till festivalen. Vi var hemma sent och då var det nästan direkt i säng för att jag skulle jobba.
Vaknar kl 5 på morgonen och är täppt i näsan och har ont i kroppen. Somnar om och det känns okej när klockan ringer. Det ger nog med sig tänker jag. Några timmar senare har jag dock fått värsta förkylningen och feber. Sjukskriver mig från jobbet och åker hem. Hamnar dock i en 40 minuter lång bilkö och där sitter jag med en hög snorpapper och tycker synd om mig själv.
Väl hemma så mår jag riktigt dåligt med igenkorkad näsa, halsont, huvudvärk osv. Livet känns taskigt just nu och jag vill bara tröstäta glass! 
Frågan är nu, blir det någon festival eller ska jag missa min första festival ever!? Usch vad surt det känns men vad ska man göra!? Men det känns jävligt orättvist just nu. Jag är sjuk, missar kanske min första festival ever, det regnar och är kallt fast det ska vara sommar, jag har inte tränat på 1,5 vecka och det stör mig! Det är många saker jag skulle kunna ta upp...
Men man får trösta sig med det lilla. Ligger i soffan, ska titta på film och väntar på att min fina sambo ska komma med glass till mig. Det är en liten tröst i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback