Resultatbilder februari vs juni 2015

Imorse tog jag nya formbilder, precis som jag bestämt denna dagen. En del har hänt men jag är inte där jag vill vara. Mycket pga stress, dålig sömn och ganska mycket fuskande. Men det känns ändå helt okej. Jag har inte ångest och ångrar inget då jag ändå har kämpat på bra. Bättre än jag trodde. Jag vet att detta bara är början. Nu ska jag fortsätta och om yttligare ett halvår så hoppas jag kommit en bit till. Men mitt stora mål är inställt till januari nästa år då jag vill vara smal och fin till en alldeles speciell grej som jag berättar om senare i veckan ;) 


Jag ser ju att jag blivit slankare på vissa ställen men runt midjan sitter en del fortfarande. Det har inte hänt så mycket där. Men jag är nog mest nöjd med rumpan för jäkla vad det har hänt mycket där! Sjukt! Jag är inte nöjd men inte missnöjd heller. Jag kommer nog trivas ganska bra i bikini tror jag i alla fall och det var mitt mål. 
Kommentera gärna och skriv vad ni tycker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback