Rutiner


Sovmorgon idag eftersom jag börjar sent. Läxade därför till det med lite bananpannkakor med jordnötssmör till frukost. Kort dag på jobbet så det känns skönt för en trött kropp. 
Har äntligen kommit tillbaka till de gamla rutinerna med träning och bra kost. Det är så skönt och jag är glad i hela kroppen! Har världens träningsvärk och det känns riktigt gutt!!! Fyra jobbdagar kvar innan jag tar tre veckors semester och det känns underbart! Jag behöver verkligen stressa ner och bara vara de tre veckorna. Jag ska göra allt för att ta vara på det! Längtar efter sovmorgon, inga måsten, långa morgonpromenader och god mat! Jag önskar dock något så innerligt att värmen kommer slå till. Jag längtar så efter frukost på balkongen och lata dagar på stranden. Ska man på riktigt inte få använda sina nya bikinis denna sommaren!? Usch, vad deppigt! Håller tummarna att värmen kommer som en riktig käftsmäll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback