Tänk vad kroppen kan!

Jag hade tänkt att bara gå en runda idag då sambon är ledig och ville vi skulle få så mycket tid som möjligt denna helgen. Men jag vaknade tidigt som vanligt och efter frukosten så fick jag en sådan pepp känsla att jag skulle gå till gymmet. Så trots dålig sömn och en svullen mage efter kebaben och godiset igår så begav jag mig bort och körde ett svettigt och effektivt ben/rump pass. Och det gick jäkligt bra! Jag kände mig megastark och kunde köra tyngre ön jag brukar. Världens härligaste känsla i kroppen efteråt hade jag när jag cyklade hem igen. Det är sjukt hur mycket energi man kan ha i kroppen när man tror att det ska vara tvärt om!

Nu har jag precis ätit och ska ta en härlig dusch. Ikväll blir det bio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback