Update!


Japp, jag lever. Knappt! Av alla förkylningar man kan få så ska jag naturligtvis dra på mig en av de värre! Sömnen har varit gräslig då halsen har retats och när jag är förkyld så sätter sig alltid en stor del av den sig i magen. Så min mage har varit ut och in hela natten. Trodde seriöst ett tag att jag skulle få en magsjuka också inatt ovanpå allt! 
Jag har gått från sängen till soffan idag och bara tittat på film. Det bästa är ändå att jag har kunnat slappna av helt och hållet nu när jag är sjuk. Inga stresskänslor och jag har på riktigt kunnat titta på en film och njuta av den utan att känna mig rastlös. Jag trycker i mig vitaminer av alla slag, frukt och mat. Jag äter det jag är sugen på. Viss mat får det att vända sig i magen och annan mat kan jag äta massa av! Allt för att kunna bli frisk snabbt. Min fina sambo gjorde klassisk köttfärsås och spagetti(äter inte pasta i vanliga fall förutom bönpasta men det gick inte att få ner idag:/)och Gud, vad gott det var!!!! För om jag inte skulle legat här nu och snorat så skulle jag laddat för en sista jobbdag imorgon innan semester och Sweden rock. Det ser dock mörkt ut nu. Bandet sitter på min arm, tältet och vännerna är redo. Men inte jag. Så jag kommer få köra dit min sambo imorgon kväll och sedan köra hem igen i min ensamhet. Jag hoppas verkligen att det kommer bli någon festival för mig. Iallafall en liten. Jag vill verkligen dit. Jag är  bitter men samtidigt kan jag inte göra så mycket. Är man sjuk så är man.
Nehhe, krypa ner under täcket igen och vila. Det bankar på bra i huvudet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback