Veckor utan rutiner


De senaste veckorna har verkligen varit upp och ner. Jag har inte hållt mina rutiner så som jag brukar och det har verkligen känts. Festival, sjukdomar, stress och mycket jobb har satt käppar i hjulet riktigt ordentligt. Jag har ätit mycket sådant som jag inte ska och tränat ganska lite under dessa veckor. Efter ännu en helg som denna, med god mat, familj och vänner så känner jag idag att min kropp bokstavligt talat skriker efter att få komma tillbaka till rutinerna igen. Dags att koppla bort " tycka synd om mig sidan" och "latsidan" och hitta "lite jävla go!". Jag har nog aldrig saknat mina promenader som nu! De är verkligen heliga för mig på många sätt. Foten är fortfarande skum men den är bättre. Denna vecka kommer det bli ordning och reda på allt. Inga undanflykter. Dock är detta min sista vecka som jag påbörjar imorgon innan semestern. Då kommer det bli lite svårt igen hur jag ska göra med kosten då jag bestämt att de tre veckor jag har ska ägnas åt njutning och vila. Det kommer blir så jävla skönt att kunna träna regelbundet i 3 veckor! Men jag vill också kunna unna mig saker som både är nyttiga och onyttiga ibland utan att känna ångest! Tåls att fundera på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback