Frukost: Overnights oats choklad och banan

Bestämde mig för en promenad innan frukost eftersom jag vaknade tidigt och vädret var härligt. Träffade en kompis och hennes hund så promenaden slutade på 1 timme. 
Det var verkligen superhärligt att ha frukosten färdig när jag kom hem från promenaden. Jag förberedde mina overnights oats igår kväll så det var bara att lägga på lite topping och sedan njuta! 

Recept:
1 dl havregryn
1 dl mjölk
1 banan
2 msk kakao
1/2 dl kvarg eller naturell yoghurt
1 msk chiafrön
1/2 krm salt
1 krm vaniljpulver

Mosa bananen och blanda i de övriga produkterna noga. Täck med folie och låt stå över natten. Toppa med valfritt tillbehör! 
Yum! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback