Mysfrukost


Fredag, min enda lediga dag denna veckan. Börjar ju inte så bra då jag sovit dåligt pga inflamation i tandköttet vid en visdomstand. Och nör jag vaknade på morgonen hade jag fått en förkylning också. Kul! Så jag ska ha en riktig latförmiddag! Har varit och köpt en färsk ostfralla efter mycket velande. Var så sugen på det idag och med tanke på att träning och kost gått så jäkla bra hela veckan och att jag ska hålla ifrån mig godis i helgen så unnade jag mig detta. För att jag kan! Mystofflor, nattlinne, film, tee och nätshopping är vad min förmiddag kommer handla om. Sedan måste jag ta en städrunda på varken jag eller min sambo varit hemma särskilt mycket denna veckan. Riktigt stökigt här nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback