Ny favorit: Lohilos proteinglass



Nu har jag äntligen testar Lohilos omtalade proteinglass. Jag har velat det allt för länge men det har inte blivit av. Så igår köpte jag och sambon varsin. Jag valde goji vanilla och han valde belgian chocolate. Så smakade vi av varann såklart ;) 

Dessa är ju godare om de går stå framme lite så de smälter en aning. Och jag är ju tokig i glass så det var inget nytt för mig! Halvsmält glass är det bästa! Iallafall, jag blev riktigt överraskad! Den var supergod med tanke på innehållet! Kommer verkligen köpa igen. 

Nu vilk jag verkligen testa de nya smakerna, vilken dröm. Men staden jag bor i är för liten för att det ska finnas :( Någon som vet vilka butiker som säljer de nya sorterna? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback