Test av produkt: Fitnessgurus proteinbar äppelpaj


Till mellanmål, innan promenad testade jag Fitnessgurus proteinbar med smak av äppelpaj. Min sambo smakade sin för en vecka sedan och tyckte den var alldeles för söt! 
Innehållet kan jag tycka är lite sådär. Men okej, den innehåller allt man behöver efter ett träningspass men lite för mycket socker tycker jag! Den är i alla fall täckt av choklad och inuti är den degig med äppelbitar i. Jag gillar konsistensen men visst är den söt! Jag gillar dock sött så jag tyckte den ändå var godkänd! Kan dock tycka att kanelen är för skarp i smaken. Den tar över väldigt mycket. 

Denna var allt som allt helt okej men jag är inte säker på om jag kommer beställa den igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback