Testar Onepancake från Fitnessguru


Till lunch idag testade jag Fitnessguru's "Onepancake". Det är alltid så kul att testa nya saker så jag var verkligen spännd på att testa denna då jag hört mycket om den. 
Det är så himla enkelt att göra iordning denna smet. 1 skopa, 1 dl mjölk eller vatten. Jag hällde ner allt i en shake och skakade loss innan jag hällde smeten i en panna med olja. Det går supersnabbt att steka! 
Jag hade på lite kvarg och färska jordgubbar och himmel vad gott detta var! Den satt så fins efter ett tungt magpass så ni förstår nog inte! 
Jag älskar att pannkakan blir så krispig och smaken var såå god! I'm in love! Allt var bara perfekt med denna pannkaka. Kommer absolut att köpa ett storpack så snart jag kan! 

Kommentarer
rememberthiis.blogg.se säger:

Mums :)

Svar: Det var riktigt gott! :D
Maria Kronvall

2015-03-05 | 14:42:48
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback