Testar proteinpulver från Fitnessguru igen...


Det var ett tag sedan jag testade denna. Och jag vet att jag tyckte den var god. Men kanske inte en tiopoängare då jag inte mins smaken...
Anledningen till att jag kanske inte minns smaken på "Rocky road" kan vara att jag i samma veva testade "Vanilla white chocolate". Herregud! Den är ju helt underbar! Den smackar som mjukglass. Jag bara älskar denna. Den var så god att jag tig hela själv och min sambo fick inte smaka. Han blev jötteledsen nör han kom hem. Sluuut! Haha! 
Sist men inte minst "Milk chocholate" som egentligen var hela anledningen till att jag beställde detta. Jag har velat testa denna så länge för att så många säger att detta är det godaste proteinpulvret som finns på marknaden. Så mina förväntningar var skyhöga! Den levde upp tilk förväntningarna, verkligen. Mycket god!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback