Dålig sömn igen


Det här med att släppa stressen går verkligen inte bra. Ännu en vecka på högvarv. Men jag får mycket gjort i alla fall! 
Igår körde jag två jobbpass efter vart annat. Det blev en lång dag och jag var ganska trött när jag kom hem vid åtta på kvällen. Men jag ville så gärna träna. Så jag begav mig till gymmet och körde ett armpass. Det gick ganska bra ändå. Väl hemma åt jag lite och tog en dusch. 

Idag är jag ledig vilket jag hade hoppats på en lång skön sovmorgon men jag har sovit skit inatt igen! Har haft jätte ont i kroppen och vaknade allmänt risig med halsont och magont. Perfekt verkligen då jag är ledig och ska äta gott idag efter 1,5 veckas uppehåll. Vågar inte stiga upp i fall det känns värre. Men lite frukost, te och alvedon kanske kan göra susen. Det hoppas jag banne mig. Blir lite rädd då en kollega haft influensan hela veckan men varit på jobbet ändå. Nej, tack. Det vill jag inte ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback