Ett steg fram och fem tillbaka


Bilden ovan sammanfattar min helg ganska bra. För jag har näst intill ätit godis till middag:/ Okej, nu överdriver jag lite men det gick över styr på riktigt. Jag måste tryckt i mig flera tusen kcal! Jag hade så ont i magen inatt och har hela dagen känt mig helt sockerförgiftad. Usch, för mitt dåliga beteende! Ångesten har stått mug upp över öronen hela dagen och gör det fortfarande. Jag tar liksom hela tiden ett steg fram och många steg tillbaka. Frågan är, blir det någon bikiniform i år!? 

Jag har seriöst funderat på att leva utan socker under resten av månaden. Jag gör det fortfarande men jag vet hur tragisk jag är, nästa helg kommer jag vara sugen igen. Men det finns ju faktiskt nyttiga alternativ! Jag ska verkligen fortsätta fundera på detta. Men en sak är säker, ingen frossa helg på väldigt, väldigt länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback