Lyssna på din kropp när den behöver det!


Guuud, vilken vecka! Har nog aldrig varit så trött och sliten som denna! Men ännu är den inte slut! Har haft en lång och tuff jobbdag och i morgon är det dags för en ny. 

Jag har verkligen släppt allt som fått mig ännu mer stressad än vad jag är denna veckan och det är bla träningen. Även fast träning får mig att må otroligt bra så har jag tillåtit mig att inte orka gå till gymmet utan bara tagit det lugnt de få timmar jag varit hemma. Och jag har inte dåligt samvete för det! Tvärt om, jag tror att jag behövt den vilan. Jag rör mig otroligt mycket på jobbet så när jag kommer hem är jag inte mega sugen på att träna. 

Ikväll är det samma. Jag kom hem för en timme sedan. Har ätit en god hämtsallad och jag ska snart ta en lång dusch och sedan smörja in mig med härliga krämer. Det blir efter det bara film och soffhäng resten av kvällen då jag måste ladda inför ännu en jobbdag imorgon. 

Jag har som sagt inte dåligt samvete eller känner mig dålig för att träningen inte varit som den brukar denna veckan. Jag har bara insätt vad min kropp och mitt huvud mår bäst av. Dessutom har jag lite ont i halsen och är lite hostig av någon anledning så jag känner att jag inte tar några risker. 


Kommentarer
Elina Pettersson säger:

Ta det lungt, annars ligger du snart i samma snorkoma som jag D;!

Svar: Tyvärr hamnade jag också där:/ Fan!!
Maria Kronvall

2015-06-02 | 11:31:24
Bloggadress: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback