Questbar måndag!


En tråkig måndag får man liva upp med en questbar. Eller hur!? Det var precis det jag gjorde påväg hem från jobbet. Hade därefter energi till att storhandla. Nu har jag laddat med lite mat i form av det jag hittade i frysen och inväntar att maten ska smältas lite så jag kan ta mig till gymmet. Ska bli så skönt att komma dit. Var typ två veckor sedan nu. Har ju haft lite sjukdom+ en utmatning som inte varit av denna värld. Därför har jag ägnat mig åt promenader, yoga och hemmaträning istället.  Men nu känner jag att energin är påväg tillbaka och jag är laddad för träning på gymmet igen. 

Kommentarer
Jasmine säger:

Allt för att få måndagen lite roligare ;)

Svar: Precis ;)
Maria Kronvall

2015-05-11 | 19:37:20
Bloggadress: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback