Ugly but lovable



Jag är sedan en lång tid tillbaka förälskad i smoothiesen från Froosh. De är goda, innehåller är väldigt bra och så finns de i lagom stora flaskor. Jag testade deras nya smak idag till lunch och som det står på flaskan "ugly but lovable" för färgern ser ju inte direkt tilltalande ut. Det är ju kanske inte den man väljer framför de andra som finns i hyllan,  Men den innehåller bra grejer! Smaken är kokos och spenat. Den var god men inte min favorit... Kokosen känns inte särskilt mycket och den har en lite besk eftersmak av spenaten. Men den är ändå ganska frisk och söt/syrlig i smaken rack vare bla äpple, kiwi, banan och lime. 
Den är som sagt god men jag kommer nog inte välja denna framför alla de andra fantastiska smakerna nästa gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback