Vägrar bli sjuk!


Jobbdag nummer fem tog verkligen knäcken på mig igår. Hade huvudvärk och hosta hela dagen. Väl hemma var jag överlycklig att veckan var slut och att saker jag stressat för hela veckan verkade lösa sig. Klockan blev dock mycket innan jag kunde sätta mig ner och ta det lugnt. Tog några skedar glass och sedan var det inte mycket med mig. Var helt säker på att jag skulle vakna sjuk eftersom jag kände mig lite febrig också. 

Det var dock skönt att gå och lägga sig i tid för en gångs skull igår. Jag mår inte sämre idag men hostan är kvar, huvudvärken också och så har jag ont i kroppen och är mega trött. Har verkligen inte tid att bli sjuk då en ny jobbvecka börjar imorgon+att vi ska på festival på torsdag. 

Det kommer bli bara vila hela dagen som gäller, lite glass till kanske och så ska jag laga lite mat med. Det är allt! 

Håll dig borta dumma virus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback