Mått dåligt i flera dagar...:(


Har varit ledig sedan i söndags och ska vara det fram tills torsdag. Men jag har mått kasst ända sedan i fredags och gör fortfarande! Så det är inte alls kul! Magen började krångla i fredags och sedan dess har jag mått från okej till sämst i omgångar. Fy fan! Har sådan jävla smärta i nedre delen av magen(känns som mensvärk!?), halsbränna, varm och kall, huvudvärk och jävligt trött. Har tänkt varje kväll när jag lagt mig att jag kanske vaknar imorgon och mår bra men icke! Dessutom har jag inte haft matlust på flera dagar. Bara mått illa. Åhh, jag blir galen! Det suger och jag vill bara att det ska försvinna!

Ska försöka ta mig till en kompis idag. Så jag hoppas det kommer känns lite bättre när jag väl stigit upp än vad det gör nu. Känner mig inte fräsch för fem öre verkligen och tröttheten är hemsk trots det kan jag inte sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback